Saturday 8 March 2008

Ballyquin gyűrű


25 comments:

Smadar's Treasure said...

WOW, Gini, it's so beautiful!
and what a great puple color, LOVE it!

Smadar

Tündi said...

Tényleg szép!!!!!!! És az új dizájn is tetszik!!!! Mikor láthatom az ujjadon?
Csütörtökön (kacsint)?
pussz

Gini said...

Thank you, dear Smadar!

Köszönöm, Tündi! És igen, csütörtökön találkozunk. Puszik :)

enigma said...

nagyon elegáns...

Chiara said...

Gratulálok Gini, nagyon szép lett!!!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" said...

Hú csoda szép!

Bori said...

Azt hiszem, erre mondják, hogy nemesen egyszerű és csodaszép!

Gini said...

Köszönöm nagyon a dícséreteket :) annyira jól esnek!

LNóri said...

Tényleg szép és egyszerű, amit imádok benne!
Az új oldal is klassz. Kifehéredett és a másik oldalra került minden?
Ugye?
Jó lett!!!

Roberta said...

Pompás ez a gyűrű Gini:-))) Gratulálok, szép munka!!!

Gini said...

köszönöm, lányok :)
Igen, Nóri, kicsit kifehérítettem, túl sötét volt a másik és nem tetszedt már.
puszik nektek!

biZSUterie said...

Én mostaában nagyon odavagyok a lila ezüst kombinációért! Ez darab magért beszél!!

LNóri said...

Gini, légyszi írd meg hova postázzam a pif ajándékod.
Lehet, hogy már írtad, de nem találom :-)
mailem:
nora.lovasz@gmail.com

kösz
pusz

Anonymous said...

ELHATÁROZTAM,HOGY ÉN IS FOGOK GYÖNGYÖT FŰZNI.NEM GONDOLTAM VOLNA,HOGY ILYEN BONYOLULT.NEM IGAZÁN SIKERÜL SEMMI.
CSODÁSAK A MŰVEID.KAPUVÁRI VAGY?

Gini said...

Köszönöm szépen a dícséreteket!

Nóri, küldöm a címet, annyira kiváncsi vagyok már :) megkaptam a Dóri PIFjét, úgy örülök neki!! hamarosan mutatom is :)

Kedves Névtelen :)igen kicsit bonyolult a gyöngyfűzés, de szerencsém, hogy nagyszerű tanítóm van. Egyedül nem tudtam volna megtanulni. Szívesen segítek, ha tudok+ csíkszeredai vagyok.

LNóri said...

Még nem kaptam semmit,
de jó címet adtam meg :-)

Nem sürgős, úgysem tudom postázni, csak legközelebb

LNóri said...

akarom mondani csak a jövő héten, nem értem miért legközelebbet írtam :-)

Réka said...

Gyönyörű darab! Nekem rögtön a három testőr miladyje jut róla az eszembe. Annyira egyszerűnek tűnik és nagyon elegáns. Persze a valóságban biztosan nem egyszerű! Nagyon szép!

Ary said...

Ez telitalálat Gini!!! Nagyon szép! Gratulálok :)

Anonymous said...

Most a neten keresgélek kezdőknek való gyöngyfűzést.Gyűrűt szeretnék késziteni,amit csináltam elég kislányos lett.Lehet nem gyŰrŰvel kellene kezdenem?nem küldi el a levelet,ha kiírom a nevem ,igy lettem névtelen.Egyébként Anita vagyok.

fszeva said...

Gini, annyira elegáns és finom ez a gyűrű, gratulálok!!!:)

Kata said...

Nagyon szép!!!!!!!!! :D

Zsófi said...

Ginike, örülök, hogy "mefertőztelek a gyöngyitisz kórral" !!!! Fantasztikus csajszi vagy!

Zsani said...

De széééép!!!...finom,elegáns, ahogy minden ékszered!!

FRAMBOISE - http://framboisesauvage.canalblog.com/ said...

Elle est magnifique ! bravo