Wednesday 7 November 2007

KarkötőMMM :)




Zsófika adta az összekötési ötletet :) Köszönöm! :x

14 comments:

LNóri said...

Hú, ez káprázatos és nagyon egyedi!!!
Taps

Tündi said...

Nagyon tetszik, és szuper ötletes!!!!

Kata said...

Ez a kari nagyon szuper lett Gini!!!!!!!!! :D

Zsófi said...

Ginikém, szuperügyes vagy!!!!!!!:)
Sajnos fotón nem látszik, hogy mennyire csillog:(
Tegnap is tetszett darabokban is! :)
Ma este fel szeetném próbálni!!!!!:)

Roberta said...

Gini! Szuper ez a kari és nagyon ötletes:-))) Gratulálok!!!

Réka said...

A három M-mel teljesen egyetértek! Én is nyalogatom a szám szélét ha ránézek! Bocsánatot kérek hogy beraktam mégegy képet a vendégkönyvedbe! Véletlen volt még azt hittem nincs! Ne haragudj! :(

Gini said...

Réka, nagyon örvendek, hogy betetted a vendégkönyvbe ezt a medálod is, mert annyira gyönyörű!!! Szeretem a kincseket :)

Gini said...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a dicséretet!!! :xxxx

Brigi said...

Csudajóóóó!!!! És nagyon ötletes, leht lopizni???Pusziiii

Gini said...

Köszönöm Brigi és lopizzad nyugodtan, már alig várom lássam milyen csodát alkotsz :) puszik

Nori said...

Hu Gini.. ez is nagyon csodas. Meg nem lattam senkinel!!! De szerintem tobben is elfogjak lopizni..)))))) csak igy tovabb!!!!

Gini said...

Köszönöm, Nóri. Nézzétek még meg Mme Bijou oldalát, mert több ötletetek is lesz ezzel kapcsolatosan. Puszik nektek!!

Zsani said...

Gyönyörűszép!!! Nagyon ügyes vagy!!!!

Gini said...

Köszönöm Zsani!